Германската верига "Лидл" (Lidl) възнамерява значително да намали
продуктите от животински произход в асортимента си. Това съобщи по-рано тази
седмица Кристоф Граф, ръководител на снабдяването на компанията за германския
пазар ,съобщи Варна 24
По думите на Граф това решение е "безалтернативно", тъй като "не
разполагаме с втора планета". Важно е да се държим по начин, отчитащ
ограниченията на планетата, така че ресурсите ѝ да са достатъчни за 10 милиарда
души. Това може да бъде постигнато, само
ако намалее делът на месото в потреблението, посочва той.
По думите на Граф е важно потребителите да бъдат мотивирани в съответната
посока, включително чрез тематичните седмици на веригата. Още през текущата
година би трябвало процентното съотношение на животинските и растителните
протеини в асортимента да бъде публикувано в доклада на веригата за
устойчивостта на бизнес практиките ѝ, а към 2025 г. делът на
растителните протеини трябва постепенно да бъде повишен.
Освен за отговорност към климата, с тези планове компанията цели и да подобри
имиджа си, най-вече пред по-младото поколение, посочва Граф.
Все пак "Лидл" ще продължи да следва основните принципи на търговията
си, която е насочена към клиенти, търсещи по-изгодни цени, и ще продължи да
продава месо, отбелязва "Шпигел".
Няма коментари:
Публикуване на коментар